پرش به محتوا

خدمات فرمینگ ال اس اف

خدمات فرمینگ ال اس اف را اگر بخواهیم توضیح دهیم ابتدا باید مختصری در مورد ال اس اف و سازه ال اس اف توضیح داده شود….

رول فرمینگ

ال اس اف:

ال اس اف یا سازه سبک فولادی که مختصر شده عبارت Light weight Steel Frame است به ساختمان‌های مدولار یا پیش ساخته اشاره دارد که از مقاطع جدار نازک فولادی به دست می‌آید.  

ال اس اف به عنوان نوین‌ترین و پیشرفته‌ترین سازه در صنعت ساختمان به حساب می‌آید که به دلیل سرعت بالا در ساخت و سبک بودن سازه و مزیت‌های فراوانی که دارد محبوبیت زیادی در دنیا دارد. ساختمانی که با سازه ال اس اف ساخته می‌شود را سازه پیش ساخته یا مدولار نیز می‌گویند به این دلیل که تمام قطعات در کارخانه با توجه به طرح معماری تولید می‌شود و به محل پروژه برده می‌شود، سپس در محل تمام قطعات به هم پیچ می‌شوند.

برای اینکه بدانید سازه ال اس اف چیست اینجا کلیک کنید

سازه ال اس اف به دو روش نیوزلندی و کانادایی وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

سازه ال اس اف به روش کانادایی

سازه ال اس اف به روش نیوزلندی

ال اس اف با رول فرمینگ

فرمینگ چیست؟

فرمینگ یا شکل دهی، فرآیندی مکانیکی است که در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آن مواد (عمدتاً فلزات) دچار تغییر شکل می‌شوند و با اعمال تنش‌های مناسب مانند برش و کشش، شکل و اندازه مناسب را پیدا می‌کنند.

نکته حائز اهمیت در این مورد این است که در فرآیند شکل دهی، هیچ ماده‌ای حذف نمی‌شد بلکه جابه جا شده و به شکل مورد نیاز تغییر شکل پیدا می‌کند.

انواع رول فرمینگ

رول فرمینگ سرد نورد و گرم نورد
  • رول فرمینگ به روش سرد را رول فرمینگ به روش سرد نورد شده نیز می‌گویند و می‌توان گفت کاربردی‌ترین و بهترین روش برای  شکل دادن به فلزات است، و برای فلزاتی مثل ورق های آلمینیوم و استیل و… که ضخامت کمی دارند کاربرد دارد. در این روش دمای فلزات را خیلی بالا نمی برند و دلیل محبوبیت این روش نسبت به گرم نورد همین موضوع است.
  • رول فرمینگ به روش گرم را رول فرمینگ به روش گرم نورد شده نیز می‌گویند و برای فلزاتی با ضخامت بالا مثل آهن کاربرد دارد، در این روش فلز در معرض درجه حرارت بسیار بالا قرار می گیرد تا به امکان تغییر شکل فلز کمک شود. روش گرم نورد شده مصارف محدودی دارد و به دقت بالایی نیاز دارد زیرا عدم دقت کافی در درجه حرارات و بالا و پایین بردن آن ممکن است باعث از بین رفتن محصول شود.

خدمات رول فرمینگ ال اس اف

خدمات رول فرمینگ با سازه ال اس اف

خدمات رول فرمینگ ال اس اف از روش سردنورد انجام می‌شود به این دلیل که در روش ال اس اف از فولاد با ضخامت 0.9 الی 2 میلی‌متر استفاده می‌شود.

مزایای رول فرمینگ نسبت به روش سنتی

تولید با روش رول فرمینگ در مقایسه با روش سنتی مزیت‌هایی دارد:

  • اولاً در روش رول فرمینگ سرعت تولید بالاتر است زیرا نیازی به اپراتور مستقیم ندارد.
  • به نیروی کار متخصص نیازی ندارد و از نیروی کار برای بسته‌بندی و استقرارمحصول استفاده می‌شود و به همین دلیل هزینه تولید کاهش می‌یابد.
  • محصولات تولید شده در روش سنتی ممکن است نافرمی‌های زیادی داشته باشد و لی در روش رولفرمینگ یکنواخت هستند و کیفیت بالایی دارند مهمترین مزیت رول فرمینگ محسوب می‌شود.

کاربرد خدمات فرمینگ :

فرمینگ پایه و سازه های خورشیدی

فرمینگ LSF

فرمینگ CFS

پروفیل های کناف

سازه-LSF-2.jpg (1000×750)

 

مرکز ال اس اف ایران  

پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی  (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال ۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

طراح، سازنده و مجری سازه‌های سبک فولادی (ال اس اف)

طراحی , مشاوره و نصب مزارع خورشیدی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی ، محاسبات وفروش سازه های LSF & CFS

با ما به رویاهایتان نزدیکتر شوید…

تماس با ما  :

 

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22448448-021

تلفن بخش فروش :09023737277

مرکز تماس: 1753

3-آدرس دفتر : تهران – پاسداران – خیابان گل نبی – پلاک 40  

4-همراه مهندس محمدی(مدیرعامل) : 09124942628

با تلاش می توان موفق بود

علم و تخصص مسیر را هموار تر می کند

We are with you , so we can

Call Now Button