پرش به محتوا

دنیای آینده ساختمان با سیستم ال اس اف

سیستم  ال اس اف

ساختمان ال اس اف به عنوان یک سازه پیش ساخته که متشکل از پروفیل های استاد و رانر است و این پروفیل ها اسکلت اصلی  ساخته را تشکیل می دهند مزیت هایی دارند که سبب شده است دنیای آینده ساختمان با سیستم ال اس اف یک پیشرفت چشمگیری را تجربه کند . 

در واقع افزایش جمعیت و وقوع یک سری حوادث و موضوعات نیاز بشر را به داشتن تکنولوژیی برای رسیدن به خانه هایی امن تر که با سرعت بیشتری ساخته شوند بیش از پیش کرد… و همین موضوع و نیاز سبب شدکه علم به حوزه صنعت و ساختمان نیز وارد شود و سازه ال اس اف شکل گرفت.

سازه ال اس اف یک سازه سبک

دنیای آینده ساختمان با lsf

LSF بی تردید روز به روز جایگاه مناسبتری را در بازار ساخت و ساز کسب خواهد کرد چرا که این نوع از ساختمان در مقایسه با سایر روشهای استاندارد ، از قیمت تمام شده بسیار مناسبتری برخوردار است.

در مجموع با توجه به شرایط نوین شکل گرفته در جهان و با لحاظ کلیه ملاحظات زیست محیطی ، توجیهات اقتصادی ، شرایط گوناگون و متنوع اقلیمی ، مسأله انرژِی ، نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای پروژه های ساختمانی و بالاخره موضوع بهره برداری از ساختمان ، روش LSF به عنوان یکی از مناسب ترین روشهای ساختمان سازی در شرایط فعلی جهان شناخته می شود .

این فاکتورها رقابت پذیری این سیستم ساختمانی را با سایر سیستم های ساختمانی به وضوح نشان می دهد به نحوی که میزان استقبال از این روش ، با رشدی نزدیک به صد در صد ، در صدر روش های گوناگون ساخت و ساز در جهان قرار دارد.                                                              

مزایای سازه ال اس اف:

سازه ال اس اف به عنوان یک سازه پیش ساخته مزیت هایی دارد که باعث برتری آن می شود:

  • یکی از مزیت های ساختمانی که با سازه ال اس اف ساخته شده است صرفه جویی در مصرف مواد و انرژی است. سبک بودن سازه باعث می شود میزان و حجم کمتری از مواد و متریال برای ساخت مورد نیاز باشد و این به معنای صرف انرژی کمتر برای تولید مواد است. سبکی مصالح سازه موجب می شود انرژی مورد نیاز برای حمل و نقل به نحو قابل توجهی کاهش پیدا کند. در زمان ساخت و اجرای ساختمان نیز انرژی کمتری برای جابه جایی و نصب قطعات و مصالح مورد نیاز است. 
  • همچنین پس از ساخت و در زمان بهره برداری ، به دلیل قابلیتهای مناسب این سیستم برای تطبیق با مصالح ، قطعات و روش های عایق بندی ساختمان ، امکان به حداقل رساندن تبادل حرارت میان محیط داخل و بیرونی ساختمان و در نتیجه سیوینگ انرژی فراهم می شود.
  • یکی دیگر از مزیت های سازه ال اس اف نسبت به سازه های دیگر، کوتاهتر بودن بازه زمانی این سازه نسبت به سایر سازه ها است. سازه ال اس اف یک سازه پیش ساخته است به این معنا که سازه به صورت پروفیل های استاد و رانر بر طبق نقشه و پلان طراحی شده تولید می شود و سپس به محل پروژه انتقال داده می شود. 

در واقع به این دلیل که پروفیل ها در کارخانه تولید می شود برخلاف سایر سازه ها که با توجه به شرایط آب و هوایی ممکن است کار تا مدت زمانی بخوابد، چنین محدودیتی ندارد و هم زمان با مراحلی که کار فونداسیون و کارهای اولیه ساختمان انجام می شود پانل های دیوار در محل پروژه پانالایز می شود و بعد از اتمام مراحل اولیه کار اسکلت بندی ساختمان انجام می شود.

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

  • یکی دیگر از ویژگی های سازه ال اس اف افزایش فضای مفید سازه نسبت به سایر سازه ها است. در ساختمانی که با سازه lsf ساخته می شود از آنجا که تمام دیوارها به صورت سازه ای ساخته می شود، 9 الی 12 درصد فضای مفید بیشتری داریم.

سازه ال اس اف به عنوان پیشرفته ترین نوع سازه در صنعت ساختمان مزایای زیادی دارد. برای دانستن آن مزایای سازه ال اس اف را مطالعه کنید.

قیمت سازه ال اس اف

یکی از سوالاتی که همیشه مطرح است در ارتباط با قیمت سازه ال اس اف است.

عوامل زیادی در قیمت سازه ال اس اف تاثیر گذار است. نوع متریال مصرفی در ساختمانی که ساخته می شود، نوسان بازار و قیمت ها، نقشه و پلان ساختمان (اینکه نقشه ساختمان تا چه حد ساده یا پیچیده باشد) و عوامل بسیار دیگری سبب می شود که نتوان قیمت دقیقی را برای سازه ال اس اف (و حتی هر سازه دیگری) به طور مشخص اعلام کرد. 

نکته بسیار مهمی که در سازه ال اس اف وجود دارد و در سایر سازه ها ممکن نیست در این است که بعد از مشخص شدن پلان و نقشه معماری و انعقاد قرارداد ورق فولاد خریداری می شود و در نتیجه تورم ناشی از خرید مصالح شامل حال آن نمی شود.

یکی دیگر از مواردی که سازه ال اس اف را مقرون به صرفه تر می کند کوتاه بودن زمان ساخت و در نتیجه بازگشت سرمایه است. 

مرکز ال اس اف ایران  

 پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی  (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال ۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

با ما به رویاهایتان نزدیکتر شوید

 

طراح، سازنده و مجری سازه‌های سبک فولادی (ال اس اف)

طراحی , مشاوره و نصب مزارع خورشیدی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی ، محاسبات وفروش سازه های LSF & CFS

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 224913830-021       و      22448448-021

همراه فروش : 09023737277

مرکز تماس : 1753

3-آدرس دفتر : تهران – پاسداران – خیابان گل نبی – پلاک 40

4-همراه مهندس محمدی (مدیرعامل) : 09124942628

Call Now Button