پرش به محتوا

سازه ال اس اف از فولاد ساخته شده و در برابر زلزله، طوفان و خطراتی از این قبیل مقاوم است به همین دلیل گزینه ای عالی برای ساخت ساختمان های مدرن محسوب می شود.

از آن جایی که در زمان بروز حوادث طبیعی نظیر زلزله، ساختمان هایی که وزن زیادی دارند بیشتر از ساختمان های سبک و سازه های کم وزن آسیب می بینند لذا سبک بودن سازه ها موضوع مهمی می باشد که در معماری و ساختمان سازی باید به آن توجه ویژه ای داشت. استفاده از مصالحی که وزن سنگینی دارند موجب می شود که بار مرده وارد بر ساختمان افزایش پیدا کند. همین بار مرده خطرات زیادی را هنگام بروز حادثه ایجاد می کند.

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

سازه ال اس اف چیست؟

 

سیستم سازه ای فولادی سبک LSF یکی از پیشرفته ترین سیستم های سازه ای است که برای ساختن بسیاری از ساختمان های اداری، هتل ها و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ال اس اف که سازه ای فولادی با وزن کم است به این منجر می شود که ساختمان ها بهترین واکنش را در برابر زلزله داشته باشند و این به دلیل یکپارچگی اجزایی است که سازه ال اس اف را تشکیل داده اند.

استفاده از سازه ال اس اف چه مزایایی دارد؟

 

سازه های LSF طول عمر و دوام خیلی بالایی دارند. سرعت اجرای سازه ها در ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد و مزیت خوب سازه های LSF این است که به سرعت ساخته می شوند. قطعات و اجزای سازه را از پیش می سازند و بعد به محل مورد نظر منتقل می کنند. علت سرعت بالای اجرای این سازه همین می باشد. پیش ساخته بودن سازه های ال اس اف موجب کاهش ضایعات نیز می شود که موضوعی مهم است. اگر بخواهیم مثالی برای زمان مورد نیاز اجرای ساختمان ها و بنا با کمک سازه های ال اس اف بیاوریم، به طور نمونه ساختن یک ویلا به زمانی حدودا 2 تا 3 ماهه نیاز خواهد داشت. در صورتی که استفاده از سازه های دیگر و مشابه مسلما به زمان خیلی بیشتری احتیاج دارد.

گاهی نیاز است روی ساختمانی که ساخته ایم تغییراتی ایجاد کنیم. مثلا اضافه کردن طبقات موضوعی عمومی است و بسیار پیش می آید که نیاز به این کار شود. اگر از سازه LSF استفاده کرده باشیم می توانیم به آسانی به این هدف برسیم و با اکتفا به وزن کمتری که سازه های ال اس اف دارند تصمیم مان را عملی کنیم.

با کمک سازه های ال اس اف می توان طرح هایی زیبا و منحصر به فرد اجرا کرد که تایید بسیاری از طراحان و ساختمان سازه ها را به همراه خواهد داشت. سیستم های سازه ای ال اس اف برای طراحی بسیار منعطف هستند و در نتیجه می توان طرح های متنوعی با کمک آن ها ساخت.

اگر از سازه های فولادی LSF استفاده کنیم می توانیم با هزینه ای تقریبا اندک و قابل قبول به کیفیتی بسیار بالا برسیم.

همچنین سازه های ال اس اف خطا های انسانی که در زمان ساخت و ساز بروز می کنند و البته امری اجتناب ناپذیر است را نیز کاهش می دهند.

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

همان طور که در بالا اشاره کردیم سازه های ال اس اف سبک هستند و در نتیجه مقاومت خیلی بهتری در برابر زلزله دارند. از این موضوع می توان نتیجه گرفت که امنیت سازه های LSF بسیار بالا است و خصوصا برای مکان های عمومی نظیر هتل ها می توان به آن ها اعتماد کرد. سازه های ال اس اف نه فقط در برابر زلزله بلکه در مقابل حوادثی چون باد ها و طوفان های خطرناک هم مقاومت قابل قبول و مناسبی دارند. سبک بودن سازه LSF همچنین باعث می شود که هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا کند و به همین دلیل که اشاره کردیم استفاده از این سازه ها موجب صرفه جویی در مصرف هزینه می شود.

سازه LSF دوست دار طبیعت است. به این دلیل که از فولاد ساخته شده و فولاد هم قابل بازیافت می باشد.

مزیت دیگر سازه LSF مقاومت بالای آن در برابر خوردگی می باشد که این محصول را به سازه ای پر کاربرد برای ساختن فضا های صنعتی تبدیل کرده است.

سازه LSF به آسانی کج و دفرمه نمی شود و همچنین مقاومت قابل قبولی در برابر ترک از خود نشان می دهد.

زمانی که سازه های LSF ساخته می شوند، روش ساخت به این صورت است که حفره های استانداری را در سازه ایجاد می کنند. بنابراین هنگام نصب کردن سیستم های تاسیساتی در دیوار ها، کار به میزان قابل توجهی آسان می شود که از طرف دیگر بر سرعت ساخت هم تاثیر خودش را دارد و آن را کم می کند.

مرکز ال اس اف ایران  

 

پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی  (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال ۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

با ما به رویاهایتان نزدیکتر شوید

طراح، سازنده و مجری سازه‌های سبک فولادی (ال اس اف)

طراحی , مشاوره و نصب مزارع خورشیدی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی ، محاسبات وفروش سازه های LSF & CFS

تماس با ما  :

 

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

همراه بخش فروش: 09023737277

مرکز تماس: 1753

3-آدرس دفتر : تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40

 

Call Now Button