پرش به محتوا

ساخت ویلا ال اس اف ویلا با سیستم سازه ال اس اف lsf

سیستم قاب سبک فولادی ال اس اف lsf  با استفاده از اعضای فولاد سرد نوردشده از دهه ۱۸۵۰ میلادی آغاز گردید. ولی استفاده از آن تا انتشار اولین ضوابط انجمن امریکایی آهن در ۱۹۴۶ گسترش زیادی پیدا نکرد. ساخت ویلا با سازه ال اس اف امروزه بدلیل کیفیت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت بالا در برابر زلزله از آن در کشورهای انگلستان، امریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و… استفاده می کنند.

این سیستم ساختمانی دارای تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن بوده و  ویلا پیش ساخته ال اس اف lsf بعنوان یکی از تکنولوژی های نوین ساختمان در کشور به طور رسمی معرفی شده است. در واقع سازه ال اس اف و ساخت ویلا با سازه ال اس اف حاصل نفوذ پیشرفت و تکنولوژی در صنعت ساختمان بوده است و مدرن ترین روش ساخت در چند سال اخیر استفاده از روش سازه ال اس اف است .

افراد با توجه به اطلاعاتی که در باب مبحث و سازه ال اس اف دارند از سازه lsf برای ساخت ساختمان و ویلای خود استفاده می کنند. در واقع حتی حداقل اطلاعات در  این زمینه باعث می شود که به سمت سازه ال اس اف متمایل شوید.

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

ساخت ویلا با سازه ال اس اف lsf

light weight steel frame یا سازه فولادی سبک که به اختصار به آن سازه ال اس اف ( LSF) نیز گفته می شود.

 طراحی  و ساخت ویلا با سازه ال اس اف یکی از سیستم های ساختمانی است که برای اجرای ساختمان های با طبقات محدود که معمولا تا 3 طبقه می باشد، استفاده می شود و در صورتی که با سایر سازه ها از جمله سازه بتنی، فولادی و .. ترکیب شود قابلیت ساخت تا 5 طبقه را نیز دارد.

سازه ال اس اف به عنوان یک سیستم سازه ای نوین از سیستم های مورد تایید مهندسان عمران در کشورهای توسعه یافته و مدرن می باشد. این سازه از ورق های فولادی نورد شده برای تامین پایداری ساختمان، صفحات و تخته های گچی به عنوان پوشش درونی و قطعات دیواره خارجی به عنوان نما تشکیل شده است. این سیستم توانایی ترکیب با سیستم های سازه ای دیگر را دارا می باشد.

ویلا ال اس اف ضد زلزله

استفاده از این سیستم وزن سازه را تا پنجاه درصد کاهش می دهد و این بزرگترین امتیاز در برابر زلزله می باشد. مقاطع فولادی جدار نازک، ورقهای فولادی گالوانیزه هستند طراحی ویلا با lsf که با استفاده از نورد سرد و با استفاده از روش Roll Forming در کارخانه شکل دهی می شوند. بر اساس آیین نامه تدوین شده برای مقاطع فولادی سبک نورد شده ضخامت فلز پایه (ضخامت فلز بدون احتساب پوشش های محافظ) بین ۴۵۵¸۰ میلی متر تا ۳ میلی متر تدوین شده است.  تولید و برش این مقاطع در کارخانه باعث می گردد، تولید مقاطع با کیفیت مناسب و یکنواخت در حجم و سرعت بسیار بالا انجام گیرد.

قرارگیری این مقاطع فولادی در فواصل نزدیک به هم دیوارهای باربری را ایجاد می نماید که مقاومت و سختی مناسبی را در برابر بارهای جانبی ناشی از باد و زمین لرزه دارا می باشند.

قیمت ال اس اف
ال اس اف

شرکت پیام دشت پارس

مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

ساخت ویلا با سازه ال اس اف (ویلا با سیستم سازه ال اس اف lsf)

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

تماس با ما  :

 

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

همراه بخش فروش: 09023737277

مرکز تماس: 1753

3-آدرس دفتر : تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40

4-همراه مهندس محمدی (مدیر عامل) : 09124942628

Call Now Button