پرش به محتوا

ساخت ویلا فوری ال اس اف

  • از
ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

روش سازه ال اس اف (LSF)، یکی از بهترین روش‌های ساختمان‌سازی است. در این روش شما از مصالح ساختمانی مختلفی مانند اسکلت فلزی استفاده می‌کنید که سازه شما را مستحکم می‌کند.

استفاده از این روش مزایایی دارد که باید در ابتدای ساختمان‌سازی خود آن‌ها را در نظر بگیرید که شرکت پیام دشت در این مقاله به تمامی این موارد می پردازد.

سازه ساختمانی ال اس اف (LSF) جزو سازه‌های سبک وزن هستند که شما می‌توانید در آن‌ها ضمن کاهش وزن ساختمان به ارتفاع آن‌ها بیفزایید.

در این ساختمان‌ها شما هر گونه مصالح ساختمانی را می‌توانید استفاده کنید؛ اما برای اجرای آن‌ها باید زمان زیادی را صرف کنید و در آن قطعات مختلف اسکلت فلزی را به هم متصل نمایید.

ویلا فوری ال اس اف

سازه ال اس اف، جزو یکی از سازه‌های ساختمانی است که در مرحله اولیه آن باید یک طرح کلی برای مقاومت‌ ساختمان در برابر بلاهای طبیعی در نظر بگیرید و بر اساس آن‌ها ضخامت ستون‌ها و تیرها را تعیین کنید.

بعد از آن، طبق درخواست کارفرما ماکت کلی ساختمان را بسازید. در این طرح اولیه تمام راه‌های اتصالی تاسیسات، آب و گاز مشخص شده است. بعد از آن نوبت به پی‌ریزی ساختمان می‌رسد.

وقتی پی‌ریزی ساختمان انجام شد. تمام دیوارهای آن را توخالی می‌سازند و داخل آن‌ها با بتن پر می‌کنند. به طوری که به وسیله آن می‌توانید یک عایق خوبی را ایجاد نمایید.

ویلا فوری ال اس اف

کاربرد سازه های ال اس اف چیست؟

• قابلیت کاربرد در ساختمان های مسکونی تا 5 طبقه را دارد.

• قابلیت کاربرد در کنار ساختمان های قدیمی قرار می گیرد و با هر نوع مصالح و دکوراسیونی همخوانی دارد.

• ال اس اف ها قابل استفاده در مجتمع های ورزشی، آموزشی، کارخانه و کارگاه های صنعتی می باشد

• از دیگر کاربرد های این سیستم ساختمانی، در زمان ساخت نیم طبقه در فضاهای با ارتفاع زیاد است.

• اگر قصد اضافه کردن طبقات در پشت بام ساختمان ها را دارید ال اس اف بسیار کاربرد دارند.

• از دیگر کاربردهای این سیستم، در مواقع ساخت شهرک های مسکونی است که مهندسان قصد دارند در کمترین زمان ممکن این پروژه را تمام کنند.

• اگر قصد ساخت سازه یا ساختمانی را دارید که محدودیت طبقه دارد این سازه های ساختمانی سبک بسیار کاربرد دارند.

شرکت پیام دشت پارس مفتخر است که اولین شرکت ساختمانی دارای کارخانه با خطوط تولید استاندارد و گواهی های معتبر جهانی نظیر AISI , IBC و مقررات ملی ساختمان ایران میباشد.

و به طور تخصصی از سال 1385 با بیش از 500 پروژه مسکونی ویلایی دولتی سازمانی در رزومه ی خود به معرفی ، تولید و اجرای سازه های سبک با بالاترین کیفیت می پردازد.

مراحل اجرای ال اس اف (LSF) را می‌توان به شرح ذیل خلاصه نمود:

  • طراحی: این مرحله با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص انجام می‌شود. طراحی سازه طبق استانداردها و با تمامی نیروها محاسبه می‌شود.
  • پی و فونداسیون: هنگام نصب دیوارها، باید فونداسیونی به عمق ۵۰ سانتی‌متر اجرا شود. سپس انکر بولت‌ها درون فونداسیون قرار می‌گیرند تا بدین وسیله دیوارها ثابت گردند.
  • نصب دیوارها: پس از این که دیوارها به وسیله انکر بولت‌ها و داخل فونداسیون تثبیت شدند، مسئولیت دیوارها تحمل بارهای جانبی می‌باشد. این دیواره‌ها به وسیله مهارکننده‌های موقت در محل نصب می‌گردند. باید این نکته را خاطر نشان ساخت از آن جایی که دیوارهای غیر باربر بر ساختار سازه تأثیری ندارند، پس از نصب اعمال می‌گردند.

تماس با ما

شماره دفتر : 02122448448

شماره فروش :09023737277

مرکز تماس :  1753-021

شماره پشتیبانی : 09124942628

آدرس دفتر : تهران خ پاسداران خ گل نبی پلاک ۴۰ واحد 201 کد پستی ۱۹۴۷۹۵۳۶۸۳

ساعت کاری : 8:30 الی 17

آدرس کارخانه : جاده قدیم قم پلیس راه حسن آباد کیلومتر ۵ جاده چرمشهر شهرک صنعتی بجین ری خیابان چهارم غربی پلاک 39 کد پستی ۱۸۳۵۱۹۱۷۱۹

info@pdpars.ir

info@lsf.ir

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

ویلا فوری ال اس اف

Call Now Button