پرش به محتوا

قیمت سازه و اسکلت ال اس اف LSF

قیمت سازه و اسکلت ال اس اف lsf به متراژ کار و تعداد طبقات و محل پروژه بستگی دارد، همچنین در تعیین قیمت ساختمانی که با سازه ال اس اف ساخته می شود عوامل زیادی دخیل است، در واقع اینکه ساخت سازه تا چه مرحله ای پیش برود یعنی در حد ساخت سازه و اسکلت سازه باشد یا تا مرحله نازک کاری یا سفت کاری یا صفر تا صد پروژه ، در قیمت تاثیر گذار است و در سازه ای که از مرحله صفر تا صد انجام می شود اینکه چه متریال، شیرآلات و … استفاده می شود تماما در قیمت تاثیر گذار است .

اما با توجه به تمام این موارد آنچه که بسیار حائز اهمیت است این است که سازه ال اس اف به دلیل بازه زمانی کوتاهتر ساخت تورم بر آن تاثیر نمی گذارد و هزینه های جانبی در آن بسیار کمتر از سایر سازه ها است و قیمت ساخت به طور کامل در زمان قرارداد برآورد می شود و این برخلاف سازه های دیگر است که به دلیل مدت زمان طولانی تر ساخت و تاثیر تورم بر آن برآورد دقیقی از هزینه ساخت نمی توان داشت.

**با توجه به نوسان قیمت با شرکت تماس حاصل بفرمایید **

در ساختمانهای یک طبقه بین 30 الی 35 کیلو گرم در هر متر مربع وزن دارد و در ساختمان های تا 5 طبقه حدودا 50 الی 60 کیلو گرم در متر مربع وزن خواهد داشت .

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

مرکز ال اس اف ایران

 

مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی   (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

تولید پروفیل ال اس اف در مرکز ال اس اف ایران

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

همراه فروش : 09023737277

مرکز تماس : 1753-021

3-آدرس دفتر : تهران – پاسداران – خیابان گل نبی – پلاک 40

4-همراه مهندس محمدی (مدیرعامل) : 09124942628

Call Now Button