پرش به محتوا

تولید سازه ال اس اف LSF و CFS

تولید سازه ال اس اف LSF و CFS در مرکز ال اس اف ایران 

سازه ال اس اف چیست؟

سازه سی اف اس چیست؟

مقایسه هزینه ساخت ال اس اف و سی اف اس

سازه ال اس اف یا سی اف اس؟

سازه ال اس اف چیست؟

ال اس اف از LIGHT WEIGHT STEEL FRAME گرفته شده است که مخفف آن LSF است. در سازه ال اس اف از ورق فولاد گالوانیزه سرد نورد شده استفاده می شود. 

سازه ال اس اف بر اساس دیوار باربر و مهاربند است. در بحث سازه ای در سازه ال اس اف پیچ و مهره وجود دارد اما اتصالات به صورت نیمه مفصل است.

سازه ال اس اف تا 3 طبقه قابلیت ساخت با سازه ال اس اف وجود دارد و تا 5 طبقه را در صورتی که با سازه های دیگر ترکیب شود می توان بنا کرد. در سازه ای که با ال اس اف ساخته می شود دهانه های بزرگ را تا 6 متر و باز شوها را در 4 الی 5 متر می توان ایجاد کرد.

سازه سی اف اس چیست؟

سازه سی اف اس ترکیب گرم نورد و سرد نورد است، در بحث سازه ای سی اس اف مقاطع و اتصالات براساس پیچ و مهره است. در سازه سی اف اس شبیه قاب خمشی است یعنی بادبند و اتصالات گیر ندارد.

سازه سی اف اس محدودیت ال اس اف را ندارد و دهانه های بسیار بزرگ را نیز می توان با آن بنا کرد، و در واقع در دهانه های بزرگ هم احتیاجی به ستون نیست. با سازه سی اف اس می توان تا 3 طبقه را احداث کرد 

مقایسه هزینه ساخت ال اس اف و سی اف اس

هزینه ساخت ال اس اف و سی اف اس تفاوت چندانی با هم ندارد و به سادگی می توان چگونگی این موضوع را توجیه کرد، سازه‌های Lsf سبک تر است ولیکن نوع ورقه استفاده شده در سازه Cfs ارزان تر است و بنابراین هزینه تمام شده این دو به هم نزدیک است.

سازه Cfs، به طور کامل در کارخانه تولید و انجام می شود و بنابراین از نظر زمانی در مقایسه با Lsf، در بازه زمانی کوتاهتری اجرا و پیاده‌سازی می شود با این وجود، به دلیل مزایای دیگر سازه Lsf، از نظر هزینه تفاوت های چندانی با هم ندارند.

سازه ال اس اف یا سی اف اس؟

در سازه ال اس اف (LSF) انتقال دهندگان اصلی بار در سازه دیوارها هستند، این در صورتی است که در سازه سی اف اس بخشی از بار را تیرها و ستون ها انتقال می دهند و اما نکته مهمی که وجود دارد این است که استفاده از سازه های پیش ساخته وزنی را که بر سازه وارد می شود را کاهش می دهد.

تفاوت دیگری که در این دو نوع سازه وجود  دارد این است که، از آنجایی که LSF منطبق با مقررات و آیین نامه است از هر نوع مصالحی می توان استفاده کرد در حالیکه در سازه سی اف اس مجری سازه می تواند از مصالح سبک تر و در نتیجه هزینه اقتصادی به صرفه تر بهره ببرد. 

مرکز ال اس اف ایران  

پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی  (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال ۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

با ما به رویاهایتان نزدیکتر شوید

طراح، سازنده و مجری سازه‌های سبک فولادی (ال اس اف)

طراحی , مشاوره و نصب مزارع خورشیدی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی ، محاسبات وفروش سازه های LSF & CFS

تولید سازه ال اس اف LSF و CFS در مرکز ال اس اف ایران 

با تلاش می توان موفق بود

علم و تخصص مسیر را هموار تر می کند

We are with you , so we can

Call Now Button