پرش به محتوا

تفاوت سازه ال اس اف کانادایی و نیوزلندی

تفاوت سازه ال اس اف LSF کانادایی و نیوزلندی

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

تفاوت سازه LSF کانادایی (پروفیل) و روش نیوزلندی (CAD/CAM) چیست؟

در پاسخ به این سوال که تفاوت سازه ال اس اف LSF کانادایی و نیوزلندی چیست در ابتدا باید گفت تفاوت عمده سازه ال اس اف کانادیی و نیوزلندی در نوع تولید سازه های آن می باشد .

در سیستم کانادایی سازه به صورت شاخه های رانر و استاد طبق متر طول مورد نیاز تولید و در محل پروژه برشکاری و مونتاژ می گردد .

در صورتیکه در سیستم نیوزلندی سازه ها به صورت دیواره با دستگاه سی ان سی تولید و به صورت پک شده به محل پروژه ارسال می گردد .

در روش کانادایی پروفیل ها بصورت استاد و رانر خام تولید شده و کلیه برش کاری سوراخکاری و مونتاژ توسط شخص و در محیط کارگاه انجام می پذیرد.

بادبندها بصورت کام و زبانه می باشد و تو در تو بصورت هشتی کار می شود .

و محل سوراخکاری پیچ جهت استقامت بیشتر بال و همچنین عدم برامدگی پیچ گود می شود.

ساختار قاب فولادی سبک سیستم کانادایی (LSF) برای ما یک سیستم ساختمانی با وزن کم را فراهم می کند که امکان اسکان مرتفع و در عین حال بارهای پایه را نیز به حداقل می رساند.

وقتی صحبت از ساختمان‌های مدولار می‌شود، ساختارهای سبک فولادی (LSF) کاملاً مطابقت دارند. ساخت LSF با ارائه روشی کارآمد و مقرون به صرفه، میتواند به راحتی و با مزیت با سایر سیستم‌های موجود در محدوده ترکیب شود یا در ساختمان‌های سنتی استفاده شود.
مزیت اصلی ساختار LSF توانایی تولید و پیکربندی آن در خارج از سایت است. به همین دلیل، مرحله بعدی ساخت و ساز می‌تواند خیلی زود آغاز شود، و باعث صرفه‌جویی در منابع در محل و کاهش زمان کلی مونتاژ می‌شود. در ساخت خارج از سایت همچنین به دلیل فرآیندهای کوشا و کنترل شده کارخانه، این سازه با کیفیت برتر ساخته می‌شود – فقط محصولاتی که استانداردهای بالا را رعایت می کنند مجاز به ترک کارخانه هستند.

سازه کانادایی بهتر است یا نیوزلندی ؟

در اینکه سیستم کانادایی یا نیوزلندی کدامیک بهتر است باید گفت در دقت تولید و اجراء سیستم کانادایی به مراتب از سیستم نیوزلندی بهتر است همچنین در خصوص توانایی تحمل وزن سازه و ساختمان سیستم کانادایی برتری دارد .
در خصوص بحث قیمت سیستم های نیوزلندی و کانادایی از تفاوت چندانی در قیمت برخوردار نیستند .
از نظر بحث استحکام نیز می توان بیان کرد که سازه ال اس اف سیستم کانادایی قوی تر می باشد .

 

مرکز ال اس اف ایران  

 

مجری تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی   (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

همراه فروش : 09023737277

مرکز تماس : 1753-021

3-آدرس دفتر : تهران – پاسداران – خیابان گل نبی – پلاک 40

4-همراه مهندس محمدی (مدیرعامل) : 09124942628

Call Now Button