پرش به محتوا

سازه ال اس اف LSF کانادایی

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

سازه ال اس اف LSF کانادایی

این سیستم با توجه به شرایط لرزه خیزی در ایران مشابه کشورهایی مانند کانادا به دلیل محاسبات سازه ای طبق آیین نامه aisi کانادا در ایران به نام سازه lsf کانادایی تعریف شد

مزایای سیستم سازه کانادایی 

اغلب مصالح مورد استفاده در این سیستم و کل مصالح پرتی قابل بازیافت هستند.

مقاوم در مقابل خوردگی ، کج شدگی و ایجاد ترک .

می توانند با طولهای دقیق مورد نیاز سفارش داده شوند .

مصالح مورد نیاز برای ساخت این سیستم حداقل ۶۰% سبک تر از مصالح مرسوم هستند .

جهت گیری این سازه به سمت تکنیک پانل های پیش ساخته است که دیوارهای ساختمان در محل کارخانه و تحت شرایط کنترل شده مونتاژ شده و سپس به محل سایت جهت نصب منتقل می گردند.

در زمان شکل دهی و ساخت  ، یک سری سوراخهای استاندارد در جان این مقاطع ایجاد می نمایند که عبور دادن سیم ها و لوله ها از داخل این سوراخها باعث ایجاد تسهیل در نصب سیستم های تاسیساتی در داخل دیوار می گردد.

وزن این سیستم سازه ای در مقایسه با سیستم سنتی حدود ۳۰% آن می باشد.

با توجه به وزن کم این سیستم ، فونداسیون مورد نیاز بصورت شناژ فقط در زیر دیوارهای باربر با حداقل ابعاد مورد استفاده در فونداسیونها میباشد و در زیر دیوارهای داخلی از یک دال بتنی به ضخامت حدود ۱۰ سانتیمتر استفاده می شود .

البته ذکر این نکته ضروری می باشد که دستگاه های تولید سازه LSF نیوزلندی موجود در ایران، یک محدودیت که دارند تنها می توانند پروفیل های با ارتفاع، عرض و ضخامت محدودی را تولید کنند.

در این حالی که این محدودیت ابعادی را دستگاه های تولید سازه LSF کانادایی ندارند.

در روش کانادایی پروفیل ها بصورت استاد و رانر خام تولید شده و کلیه برش کاری سوراخکاری و منتاژ توسط شخص و در محیط کارگاه انجام می پذیرد .

شرکت پیام دشت پارس تولید کننده سازه های ال اس اف LSF

مرکز ال اس اف ایران  

 

مجری تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی   (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

تولید سازه های ال اس اف

تماس با ما  :

 

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

همراه بخش فروش: 09023737277

مرکز تماس: 1753

3-آدرس دفتر : تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40

Call Now Button