پرش به محتوا

قیمت سازه ال اس اف

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

قیمت سازه ال اس اف

سازه ال اس اف را در سالهای اخیر به کرات شنیده ایم و بحثی است که در حوزه و صنعت ساختمان بسیار بحث برانگیز شده است و شاید سالها تلاش بر این بود تا تلاش شود که این سازه و تکنولوژی آن را از کشورهای پیشرفته و تراز اول دنیا به ایران انتقال دهند.

شرکت پیام دشت پارس به عنوان مرکز ال اس اف ایران جزو اولین شرکت هایی بود که در این زمینه تلاش کرد و امروز با سالها تجربه و متخصص ترین نیروها با طراحی، تولید و اجرای سازه ال اس اف گام بزرگی در زمینه صنعت ساختمان برداشته است.

قیمت سازه ال اس اف نکته و سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید، و با توجه به اینکه مسئله ای است که با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ساختمان شکل گرفته است شاید حدس و گمان بر این باشد که قیمت این سازه نسبت به سایر سازه ها بالا است.

ما در اینجا توضیحی در این مورد خواهیم داد  پس با ما همراه باشید.

ساختمان سازه ال اس اف

تنوع تكنولوژی های ساختمان بسیار زیاد است و هر كدام ویژگی ها و قاعدتاً محدودیت های خاص خود را دارند. سیستم سازه های پیش ساخته سبک را حدود 34 سال پیش یک آمریكایی ابداع كرد. مرحله صنعتی شدن آن 5 تا 6 سال به طول انجامید. شرکت های بسیار زیادی در دنیا از این تکنولوژی استفاده کرده و آن را به کار می گیرند.

مقایسه قیمت ساخت سازه ال اس اف LSF با سیستم سنتی

در مقایسه سازه ال اس اف LSF با دیگر سازه هایی که در زمینه ساختمان های پیش ساخته کار کرده و استانداردها را رعایت می کنند در روش‌های پیش‌ساخته هزینه ما بین 50 تا 60 درصد كاهش می‌یاید و لذا اثر چشم‌گیری بر قیمت نهایی ساختمان خواهد گذاشت.

صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی به گواهی آمار و ارقام، از لحاظ سرمایه و حجم نیروی انسانی درگیر، بزرگترین صنعت در كشور میباشد. رشد سریع جمعیت و افزایش تقاضا، نیاز به كاهش زمان تحویل پروژه های عمرانی و كاهش زمان برگشت سرمایه سرمایه گذاران و عواملی از این قبیل باعث شده اند تا ضرورت ایجاد تحول در شیوه های سنتی صنعت ساختمان روزبه روز بیشتر شود.

با توجه به طیف گسترده موارد استفاده از سازه های ال اس اف و قابلیت هایی که در ساختمان سازی داراست قیمت سازه lsf را می توان به دو صورت اسکلت سازه ال اس اف و ساختمان کلید تحویل برآورد کرد قیمت سازه ال اس اف بر حسب نوسان بازار و قیمت روز محاسبه میشود قیمت کلید تحویل هم به متریال مصرفی می توان به تیپ بندی ویلاها و ساختمان های ساخته شده برآورد کرد.

عوامل متعددی در تعیین قیمت سازه ال اس اف تاثیر گذار می باشد مهمترین عامل در تعیین قیمت متریال مصرفی در ساخت ویلا یا ساختمان پیش ساخته می باشد البته عامل نوسان بازار بی تاثیر نیست اما مهم ترین عامل در هر روش ساخت ساختمان مصالح به کار رفته شده در ساختمان می باشد.

قیمت سازه و اسکلت به متراژ کار و تعداد طبقات و محل پروژه بستگی دارد .

**با توجه به نوسان قیمت با شرکت تماس حاصل بفرمایید **

در ساختمانهای یک طبقه بین 30 الی 35 کیلو گرم در هر متر مربع وزن دارد و در ساختمان های تا 5 طبقه حدودا 50 الی 60 کیلو گرم در متر مربع وزن خواهد داشت .

ویژگی سازه ال اس اف lsf

1.امكان تولید بصورت انبوه وجود دارد
2.كاهش قیمت تمام شده بدلیل تولید انبوه
3.امكان كنترل كیفی و رعایت استاندارد ها و ضوابط نظام مهندسی ( ASTM و RCI)
4.عایق صوتی و حرارتی دیواره بیرون
5.حمل مصالح پیش‌ساخته شده
6.کاهش زمان اجرای كار ساختمان
7.افزایش عمر اقتصادی ساختمان

ساخت ویلا با سازه ال اس اف

1-سرعت بالا در اجرای این سازه و دیگر متریال آن در مدت زمان 2 ماه کاری می باشد
2-در این سیستم اجزا سازه ای، با اتصالات پیچی به هم متصل شده و تشکیل یک سیستم یکپارچه ساختمانی مقاوم در برابرزلزله تا 8 ریشتر را می دهد.
3-با اجرای سقف با طرحهای جذاب و پوشش با پنلهای زیبا می توان جلوه خاصی به ویلا بخشید.
4-با توجه به این که جنس تمام پروفیلها گالوانیزه است سازه در برابر خوردگی و زنگ زدگی بخصوص در هوای شرجی مثل نواحی شمالی و جنوبی کشور بسیار مقاوم خواهد بود.
5-رعایت مبحث 19 نظام مهندسی با اجرای عایق حرارتی موجود در بین دیواره بیرونی این سیستم موجب کاهش انتقال حرارت محیطی به داخل ساختمان می گردد.
6-تمام مصالح مصرفی در این سیستم دارای مقاومت بالا در برابر آتش می باشد.
7-به دلیل استفاده از مصالح پیش ساخته و کوتاه بودن زمان نصب و حمل و نقل کم حجم، امکان ساخت ویلا در دورترین مکانهای کوهستانی و جنگلی فراهم می گردد.

  • سبكی ومقاوم بودن اسکلت سازه
  • مقاومت در برابر نیروی زلزله تا 8 ریشتر
  • قابلیت بازیافت مصالح
  • نصب سریع و آسان
  • دقت بالا در اجرای جزئیات 
  • حمل ونقل اقتصادی
  • دقت بالا در اجرای جزئیات  
  •  عایق بودن دیواره بیرونی 
  • عدم نیاز به قالب بندی   
  • عدم قابلیت اشتعال 
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و رطوبت
  • دفترچه محاسبات اسکلت سازه

مرکز ال اس اف ایران

مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی   (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

قیمت با توجه به جدول مشخصات فنی متفاوت است جهت مشاوره و برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره دفتر پیام دشت پارس تماس بگیرید :

021-22448448

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت :   22448448

 شماره تلفن همراه : 09023737277

 مرکز تماس : 1753

3-آدرس دفتر : تهران پاسداران- خیابان گل نبی- پلاک 40

4- همراه مهندس محمدی (مدیرعامل) : 09124942628

Call Now Button