پرش به محتوا

فروش محصولات فایبرسمنت برد

فروش محصولات فایبر سمنت برد : جهت تکمیل متریال و مصالح نوین برآن شدیم تا محصول نمای خارجی خود را جهت فروش به عموم در فروشگاه خود بیافزاییم در ذیل به تعریف اجمالی محصولات فایبر سمنت میپردازیم. درصورت نیاز میتوانید از قسمت فروشگاه سایت نسبت به خرید اقدام یا با ما تماس حاصل بفرمایید.

معرفی فایبرسمنت:

با استفاده ازفن آوری ترکیب فایبر،سیمان،بتن و مواد افزودنی ساخته شده است و قابل بازیافت است و استفاده از آن موجب کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی محیط زیست می شود.

الیاف طبیعی با بافتی از سیلیکات یکپارچه شده تا ثبات این محصول در تمامی شرایط اقلیمی تضمین گردد،فایبرسمنت عمدتا در نمای ساختمان،دیواره های داخلی و خارجی،کف وسقف ساختمان کاربرد دارد و از آنجا که رطوبت آسیبی به این محصول نمی رساند می توان از آن در محیط های مرطوب مانند حمام، دستشویی و آشپزخانه استفاده نمود. صفحه های فایبر سمنت بعترین جایگزین برای محصولات پانلی مانند: تخته چند لایه، نئوپان، ام دی اف و مصالح مشابه می باشد.

فایبرسمنت طرح چوب : جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی در دکوراسیون و نمای ساختمان می باشد که بدین ترتیب موجب صرفه جویی در مصرف چوب در صنعت ساختمان  و دکوراسیون میگرددو این محصول با ظاهری شبیه به چوب از استحکام بالا،عایق در برابر رطوبت و مقاوم در برابر موریانه می باشد.

بردهای سقفی مشبک: این نوع بردها با منافذ عبور هوا بهترین گزینه جهت استفاده در زیر سقف های شیروانی و سقف کاذب می باشد و ضمن ایجاد نمای زیبا،باعث    کاهش دمای سقف خواهد شد.

پیام دشت پارس

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی   (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

فروش محصولات فایبر سمنت برد

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-22448448-021

همراه فروش : 09023737277

مرکز تماس : 1753

3-آدرس دفتر : تهران – پاسداران – خیابان گل نبی – پلاک 40

4-همراه مهندس محمدی (مدیرعامل) : 09124942628

Call Now Button