پرش به محتوا

فواید استفاده از انرژی های خورشیدی در ایران

انرژی‌های خورشیدی فوایدی دارد که بر کسی پوشیده نیست، بهتر است بدانید تنها تابش 90 دقیقه نور خورشید به زمین می‌تواند انرژی زمین برای یک سال را تأمین کند!

solar-power-panels-on-a-roof-at-sunset.jpg (4282×2323)

کاهش قبض‌های گاز و برق با انرژی‌های خورشیدی

به‌طور کلی 2 سیستم اصلی در دستگاه‌های خورشیدی وجود دارد که به درون‌ شبکه‌ای و بیرون‌ شبکه‌ای معروف هستند. این دو سیستم به منبع برق اصلی متصل می‌شوند. اگر ژنراتورهای خانه بیشتر از میزان مورد استفاده شما انرژی تولید کنند، حرکت مترو نوم کند می‌شود و میزان برق مصرفی پایین می‌آید. شما می‌توانید به‌راحتی با نگاهی دقیق به میزان مصرف برق در قبض ماهانه‌تان این کاهش را مشاهده کنید. استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان می‌تواند خانه شما را گرم کرده و تولید برق کند؛ بنابراین می‌شود گفت شما ملزم به پرداخت پول برق و گاز نخواهید بود. پس چه بخواهید فردی پیشرو و دوستدار زمین باشید و چه بخواهید در مصرف انرژی و پول خود صرفه‌جویی کنید، انرژی‌های خورشیدی مناسب‌ترین انتخاب است.

solar-panels.jpg (2472×1384)

کاهش آلودگی محیط‌ زیست و مصرف انرژی

نصب پنل‌های خورشیدی روی سقف خانه شما در کاهش هزینه‌های برق مصرفی بسیار مؤثر است و نه‌تنها ارزش خانه شما را بالاتر می‌برد، بلکه به میزان قابل‌توجهی دی‌اکسیدکربن هوا را کاهش می‌دهد. انرژی خورشیدی پاک و تجدیدپذیر است؛ به‌علاوه در کشور زیبای ما که آفتاب زیادی دارد، بسیار به‌صرفه است.

استفاده از انرژی‌های خورشیدی در خانه

استفاده از انرژی‌های خورشیدی در ساختمان، در دنیای امروز بسیار گسترده است؛ از تأمین برق لوازم برقی، پمپاژ و گرم کردن آب و آشپزی گرفته تا گرم کردن آب استخر و شارژ لوازم برقی مانند تلفن همراه.

قیمت انرژی خورشیدی

به‌طور کلی قیمت انرژی خورشیدی بسته به‌ اندازه پنل، میزان انرژی تولیدی (به واحد وات) و کشور تولیدکننده آن متغیر است اما 3 مدل اصلی در پنل‌هایی که انرژی خورشید را به خود جذب می‌کنند دیده می‌شود: مونوکریستال، پلی‌کریستال و ترکیبی.

ال اس اف | سازه Lsf | ال اس اف ایران | قیمت ال اس اف | ویلا Lsf | مجری تخصصی سازه Lsf | مرکز ال اس اف

پنل‌های پلی‌کریستال در مناطق گرم‌تر از راندمان بالاتری برخوردارند. این پنل‌ها سطوح بیشتری را اشغال می‌کنند اما قیمت‌شان بسیار مناسب است و بهترین پنل برای استفاده در مناطق گرمسیری مثل ایران محسوب می‌شوند. پنل‌های مونوکریستال‌ بسیار قدرتمندند و حتی ذره‌های خورشید را هم جذب می‌کنند. این پنل‌ها مناسب‌ترین گزینه برای مناطق سردسیر با نور خورشید کم هستند و سطح کمتری را اشغال می‌کنند. همچنین از نظر قیمتی کمی از پنل‌های پلی‌کریستال گران‌ترند.

طراحی محاسبات و فروش و نصب انواع پنل های خورشیدی توسط شرکت پیام دشت پارس

شرکت پیام دشت پارس مجری تخصصی سازه های فولادی سبک LSF با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی   (Lightweight Steel Framing) با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال۱۳۸۵شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا ۹۵درصد و….. تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.

پیمانکار ساختمانی
انجام کلیه امور طراحی از صفر تا صد
ساخت اضافه اشکوب در 60 روز
ساخت ویلای مدرن در 90 روز
طراحی محاسبات وفروش سازه های LSF&CFS

تماس با ما  :

1-ایمیل شرکت : info@lsf.ir

2-شماره های تلفن ثابت : 22491383-021   و     22448448-021

همراه فروش : 09023737277

مرکز تماس : 1753-021

3-آدرس دفتر : تهران – پاسداران – خیابان گل نبی – پلاک 40

4-همراه مهندس محمدی (مدیرعامل) : 09124942628

Call Now Button